2010-01-22
Vad gör jag uppe kl 8.00 på morgonen? Somnade ju inte förrän vid 2 inatt.. Vaknade till av det oväsen som var utanför fönstret och kunde inte somna om :s.. Det är ganska stor skillnad att vakna 8 istället för runt kl 13 :p.. Så antingen kommer jag vara jätte trött idag, eller tvärtom jätte pigg fast jag satsar på det sista :).

Igår följde jag med mamma till Marieberg, förutom att hon är så seeg när det kommer till att pröva kläder så var det trevligt :). Vi fikade och shoppade lite. Köpte tights och en oversiza top på Gina Tricot.
Igår fick jag hem min nya väska, mina nya skor samt örhängen och jag är riktigt nöjd kan jag säga :D.. Väskan var precis en sådan jag letat efter, skorna kommer bli skitsnygga till sommaren :).. Kanon köp helt enkelt!

Jag har enligt Daniel drabbats av någon form av PMS, vilket jag aldrig haft innan, enligt honom så gör jag inget annat än höjer rösten och skäller på honom. Detta är inget jag märker själv och absolut inget jag gör med flit, men enligt honom är det tydligen riktigt jobbigt. Haha vet inte vad som händer med mig, har kanske med åren att göra :P..

Ikväll ska vi bege oss till Örebro tillsammans med Jennie (som jag tror är riktigt höggravid :P) för att hälsa på Maria och lilla Ella, vi ska äta tacos och bara umgås :). Ska bli riktigt trevligt, har inte träffat Maria och Ella sen efter jul så det var alldeles för länge sen. Ella har ju hunnit bli tre månader nu också, det var ju nyss hon var en liten skrutt som precis kommit ut, tiden går fort :p..

Nej nu ska jag dricka mitt kaffe.

Ha det så bra!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline