2010-01-09
Usch riktigt jäkla slut är jag.. Men sista natten med jobb för den här veckan.. Men inte lika skoj att veta att man ska gå upp och vara på jobbet till klockan 9 på måndag, kommer ju vara helt slut den dagen :). I den här familjen sover vi till framåt 13 på dagarna nu förtiden, igår så sov Daniel lika länge som mig och jag sov till kl 15 :p.. Nästa lördag ska jag jobba 7-16 och den stora frågan är ju HUR FASEN ska jag komma upp till jobbet? :p.. Haha nä det får bli till att ställa klockan de dagarna jag är ledig så att man kommer in i en någorlunda normal dygnsrytm..

Ska snart bege mig ut i kylan för att fara iväg till jobbet. Det är sjukt vad kallt det är ute nu, får ju nästan köldskador av att kika ut genom fönstret.. Nej ge mig sommar och sol nu så blir jag glad :).. Det är tur att jag får låna Daniels bil nu när det är så kallt annars skulle jag frysa ihjäl innan jag kommit hem, för värme är inget som finns i min bil..

Just nu pågår projektet sluta snusa.. Än så länge går det bra, idag har jag tagit två vanliga snus, en efter kaffet och en nu efter maten.. I vanliga fall så hade jag snusat bra många mer, men har nikotinfriasnus istället och sedan tuggar jag tuggumin.. Men tuggumin tänkte jag bara ha nu, när paketet är slut så ska jag försöka med bara nikotinfriasnus, det borde ju gå om jag ger mig fasen på det.. Pengar kommer jag spara in också genom att inte snusa, närmare bestämt 900 kr/mån och i längden så blir det mycket pengar :)..

Nej nu ska jag göra mig iordning!

Ha det så bra!

2 kommentarer:

Livet Enligt Emma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Livet Enligt Emma sa...

tänk va många fina besök du kan göra på gina tricot för 900 ;) kämpa på!!!! :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline