2009-09-06
Måste säga att detta har varit en väldigt bra helg! :).

Fredagen började med tvättstuga, detta var väl kanske inte alltför roligt kanske men sådant som måste göra. På eftermiddagen kom Hannah och hämtade mig så åkte vi hem till henne och Marcus och bara hade det mysigt :). Vi så på film, svulla pizza och lite chips och hade det så kanon man kan ha det :). Detta är något vi måste göra om snart igen!

Igår så jobbade jag, men först var vi hemma hos Daniels föräldrar och åt mat :). Maria kom också dit, magen den växer så det knakar :). På jobbet gick det bra och tiden flöt på rätt bra, det sjöngs singstar och spelades spel :).

Idag har jag varit nere i Laxå och hjälpt min bästaste pappa på hans auktion, gick riktigt bra faktiskt :). Träffade även Lina en sväng vilket var trevligt :).

Imorgon har vi först personalmöte, sedan ska jag träffa bästaste Hannah igen :). Vi ska besöka Stardust och prata tatuering :). Hoppas att det blir av ganska snart :).

Nej nu ska jag fixa iordning en matlåda till mig min inför imorgon.

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline