2009-09-20
Nu har jag laddat hem Winnerbäcks nya skiva och lyssnat på den om och om i bilen, Lars är ju alltid Lars med sina underbara texter som man nästan känner igen sig själv i varje låt han sjunger. Men det är inte samma Lars som förr, nu är det djupare/mognare inte lika klämkäckt (ingen aning om stavning tyvärr) som det var förr, fast jag klagar inte jag tycker om djupa låtar med texter som berör :).

Idag var det middag på skogsvägen innan jobb stod på schemat, Maria och Johan kom också dit och nu ser man att det inte är långt kvar för magen den bara växer :). Idag såg till och med Daniel att den växt sedan förra gången vi träffade dem :). Men stackars Maria som knappt kan gå, lilla Britney ligger och trycker på en nerv så det gör jätte ont och när det gäller det så är jag inte avundsjuk men med allt annat :p.. Stackarn fick ju gå upp för alla trappor hem till oss förut med eftersom Johan skulle hjälpa oss med den bärbara datorn.

Imorgon är jag ledig och det ska bli så jäkla skönt :). Har i och för sig tvättstuga kl 10, men det ska man väl orka upp till tycker jag :). Ska sedan jobba tre nätter i Örebro, men det ska säkert gå kanon bra :). Fick reda på att jag eventuellt kommer att få gå tillbaka till mina 50% nu vilket är jäkligt surt eftersom Daniel inte hittat sig något jobb än :s. Så det är väl bara att börja kika runt efter en billigare lägenhet nu :(.

Nej nu ska jag titta lite på tv och sen är det dags för sängen.

Ha det så bra!


Jag bara älskar Nils :P

2 kommentarer:

Maria sa...

Hihi, ja jag såg ut som en pensionär när jag hasade mig upp till er :) men men, snart e det över :) Hoppas det löser sig med jobb! Och ja, Lars är fantastisk!

Fröken Becca sa...

Tack tack :) Vi är otroligt glada.

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline