2009-09-13
Satan i gatan vad trött jag är :(.. Helgen har flytit på bra på jobbet, trots 7 ungdomar = överfullt, men nu har huvudet börjat säga ifrån. Kom på mig själv när jag satt i bilen hem att jag blundade och försökte sova, inte bra alls :(. Så ska jag upp och börja kl 7 imorgon med, vill verkligen inte men är ju ledig på tisdag och onsdag som tur är.

Igår var vi till Maria och Johan och lämnade två tröjor som lilla Britney ska få när hon behagar att pluppa ut :). Var skoj att se lägenheten nu när den är möblerad också, har ju bara sett den tom. Men den var verkligen jätte fin, dock måste toarullen komma närmare för den nådde jag knappt ;).

I fredags var det markén och vi var jätte duktiga och inte köpte något godis :). Det har väl aldrig någonsin hänt förut, riktigt stolt faktiskt :).

Nu är det bara tre dagar kvar till tatuering också, börjar bli lite nervös redan nu faktiskt men det kommer säkert att gå jätte bra :). Hannah är ju med som stöd så att jag inte ballar ur ;).

Nej nu ska jag faktiskt gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon.

Ha det så bra!

Scars are souvenirs you never lose
The past is never far
Did you lose yourself somewhere out there
Did you get to be a star
And don't it make you sad to know that life
Is more than who we are

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline