2009-09-08
Jajamän nu var det bokat och klart :). Igår umgicks jag med min kära vän Hannah, vi var inne i stan och besökte Stardust och där ska jag befinna mig den 16/9 kl 13.00, självklart med Hannah vid min sida, för att pryda min kropp med min första tatuering :). Efter många om och men så kommer den att placeras bak på skulderbladet och det blir 5 stjärnor, en för varje familjemedlem, samt texten Farfar 1931-2006. Jag tror att det kommer att bli jätte fint, dock så är jag nervös redan nu, hur fasen kommer det att bli då :p. Efter besöket där vandrade vi vidare till Java och drack varsin milkshake och pratade lite skit, mycket trevligt var det :). Är så roligt att vi fått upp kontakten igen efter ett alldeles för långt uppehåll för Hannah är en sån där kär vän som man aldrig vill förlora. Ni vet såna vänner som det räcker med att säga ett ord till och vännen förstår precis vad man menar, en sån vän är Hannah och jag älskar henne för det!

Idag blir det jobb igen, men det ska nog gå bra. Har noll koll på vilka ungdomar som kommer men det visar sig ;). Jag ska tydligen vara handledare åt en praktikant med, haha det kan ju komma att bli intressant men det ska nog gå bra, jag tycker att det borde vara ett stort plus i kanten till mig i allafall :).

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen är det dags att börja med maten!

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline