2009-09-22
Ja nu sitter jag här ensam hemma. Min baby har gett sig iväg upp till Stockholm för en arbetsintervju. Pratade med honom runt 12 och då sa han att intervjun hade gått bra. Han har sökt ett försäljningsjobb fast ett sådant där man åker runt till företag, skolor mm för att sälja någon aparat som är bra på allt möjligt. Det är både grundlön och provision, vilket är skit bra eftersom grundlönen är 24000/mån på heltid, det var inte heller han som skulle ha kundkontakt vilket är kanon eftersom han känner att han inte skulle ha klarat av det. Men om han ville så fick han bli regionsansvarig eller vad han sa över Örebro området och då var det han som tog kundkontakt, haha men det får vi väl se om han blir :P. Nu har jag inte hört något från honom på väldigt länge så det kan ju vara så att han är på väg hem, eller så har han blivit kidnappad eller något där uppe i Stockholm :p. Ska snart slänga iväg ett sms till honom och höra efter.

Själv sitter jag här hemma och degar, ska iväg och jobba fast inte förrän 21 eftersom jag ska arbeta nätter nu i 3 dagar. Pappa ringde förut med och frågade om jag kunde komma till Laxå på torsdag och vara barnvakt åt Oscar och visst kunde jag det.

Nej nu ska jag kika lite på tv.

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline