2009-09-09
Äntligen är Idol tillbaka och jag älskart :). Det är så pinsamt men samtidigt roligt att se alla människor göra bort sig och hittills tycker jag att de mest har visat pinsamma människor istället för sådana som kan sjunga. Men igår var det en kille med och jag bara avgudade honom, han hette Jon Sindenius och damn vad bra han var :).



För övrigt idag så var jag och Daniel till Hallsberg och besiktigade min bil förut, det gick överförväntan måste jag säga. När jag såg honom knacka sönder ena balken så tänkte "shiiit jag får komma tillbaka", sedan hade avgasröret börjat läcka. Men detta blev inga tvåor som tur var utan bara bra att veta :). Så jag slipper att komma tillbaka och det känns jäkla bra!! :).

Sedan har jag stekt pannkakor till middag idag, måste ju passa på när man är ledig för det tar ju en bra stund att steka dem, men goda blev dem när de var färdiga :). Vi har också varit på Marieberg en snabbis, försökte hitta mig en jacka som inte är för varm och inte för kall, men tji fick jag för de jackor som fanns är inte alls min stil även fast jag tycker att de är jätte fina. Men det är på andra och inte på mig.

Nej nu ska jag ta och göra iordning mig för att hoppa i säng!

Ha det så bra!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline