2009-01-30
Har i Thailand ar det hur underbart som helst. Solen skiner varje dag! Dock fick jag punga ut 1300 svenska kronor igar hos doktorn eftersom jag hade fatt borjan till lunginflammation, alltid lika trevligt eller kanske inte.. SEdan ar ryggen uppbrand sa jag flagar som en tok, inte heller speciellt roligt men det ar ju en vecka kvar pa semestern sa forhoppningsvis kan jag fa lite mera farg..

Pa sondag ska vi ivag till djugeln for att rida elefant och bada i vattenfall sedan ska vi ivag och snorkla nagon dag och pa tisdag tror jag att det blir en svang in till Phuket for shopping, vilket jag knappt gjort alls men pengarna har forsvunnit i allafall..

Annars har det inte hant sa mycket har mer an sol och bad och goda drinkar. Daniel ar lite sma grinig mest hela tiden eftersom han inte far sin skonhetssomn, sangen ar jatte hard och sa vaknar han precis varje natt vid halv 4 och somnar typ om nar det ar dags att ga upp, sa man tycker lite synd om honom..

Nej nu ska jag tillbaka till rummet men det kanske dyker upp ett till inlagg innan hemfard.

Ha det sa bra och jag ar inte ett dugg avundsjuk pa er hemma i Sverige! :)

1 kommentarer:

Maria sa...

Åhh, vad kul att höra ifrån er! Vi saknar er massor!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline