2009-01-07
Eller jobbat och jobbat, jag har haft hand om en kille medan personalen hade personalmöte.. Hehe först begav vi oss till lek och buslandet där man blev barn på nytt, dock var det ju kanske inte så där jätte kul men hey vad gör man inte.. Sedan var det donken som stod på schemat då kl var typ 12, vi skulle vara tillbaka 15.30.. Så det blev till att sitta och försöka få tiden att gå lite där.. Sedan åkte vi till NetonNets lagerbutik, fanns en massa grejer där som det känns som man kanske behöver men som man inte har ekonomi kvar att köpa :s. Eftersom klockan inte hade blivit så mycket som den skulle så for vi iväg till Rusta också.. Spenderade en stund där genom att knalla omkring.. Sedan blev han sur på mig för att han ville tillbaka till kortis så jag var tvungen att ringa och fråga om det var okej att vi kom och det var det.. Så jag åkte och lämnade av honom och for hem till Kumla igen :).

Haffade vaktis Håkan i garaget, där han gjorde allt annat än jobba, och sa till honom om min garageport som är paj, han skulle kika på den på en gång så jag hoppas att den är lagad nu..
Sedan gick jag till Marina för att boka klipptid åt Daniel och mig.. Han ska klippa sig innan vi åker och jag ska klippa mig när vi kommer hem från Thailand.. Sedan gick jag till turken och köpte snus..

Nu sitter jag här och väntar på att min andra hälft ska komma hem från jobbet, vilket borde vara alldeles strax.. Vad vi hittar på sedan har jag ingen aning om.. Inget alls skulle jag tro :s.. Brukar vara så..

Nej nu ska jag surfa vidare!

Ha det så bra!!

16 dagar kvar! ;)

1 kommentarer:

Maria sa...

Jag vill oxå åka till Lek & Buslandet! :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline