2009-01-13
Denna vecka skulle jag ha jobbat alla dagar utom torsdag.. Men nu ringde de från Odengatan och undrade om jag kanske kunde jobba där på torsdag kväll.. Och pengar behövs ju alltid så det sa jag att det kunde jag göra.. Så nu jobbar jag alla veckans sju dagar.. Dock är det ju inte så mycket jobb imorgon utan det är ju personalmöte, men jag är ju på jobbet i allafall..

Det gick bra att jobba igår.. Dock kom man ju inte in i gänget lika snabbt som jag gjorde på de andra avdelningarna, men med tiden så ska jag väl göra det här med..

Måste ta oss till Forex någon dag med och fixa pengarna.. Eller man var ju tvungen att beställa pengar tydligen, men det ska vi göra någon dag..

Idag går det inte att duscha i lägenheterna eftersom de stängt av varmvattnet.. :s..

Nej nu ska jag klä mig..

Ha det så bra!

10 dagar kvar! :)

1 kommentarer:

Maria sa...

Pengar går åt...speciellt när man ska shoppa som en galning i Thailand :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline