2009-01-21
Usch nu börjar det kännas stressigt.. Jag jobbar ju som sagt de dagar som är kvar innan vi åker och lägenheten ser ut som hej kom och hjälp mig ungefär.. Så idag ska jag stress städa innan jobbet, jag ska packa lite smått.. Imorgon är det tvättstuga som står på schemat, packning, städa det som är kvar, växla pengar samt jobba.. Som tur är så ska ju Daniel vara hemma imorgon så han kan ju också hjälpa till lite.. Räkningarna ska ju även läggas på framtida betalning så det får vi inte glömma bort..

Igår så var det ett misstänkt fall med magsjuka på den avdelningen jag jobbade på.. Det fattas ju bara att man åker på den skiten nu med.. Börjar känna mig knas i magen så får jag skiten så kommer väl den i natt.. Och det vill jag verkligen inte..

Nej nu är det dags att börja så att det hinner bli klart hyffsat idag!

Ha det så bra!

2 dagar kvar! :)

2 kommentarer:

Maria sa...

Ni måste åka dit ju, annars kommer inte han att följa med :) Ni får ta en bussresa någon dag, ni har ju tid på er :)

Lina sa...

jag vill också åka till thailand!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline