2009-01-19
Idag kommer jag in på min åttonde arbetsdag på rad och jag kan säga att jag börjar bli lite smått trött, tanken på att det är fyra arbetsdagar kvar denna vecka gör inte saken så himla mycket bättre heller kan jag säga.. Men det är bara att bita ihop för på fredag så blir det två veckor med behövlig semester :).

Både idag och igår så har jag varit och besökt solarieöarna, det gäller ju att försöka grunda lite så att inte folk blir bländade när man lägger sig på stranden :)..
Ska börja packa och städa snart med så att det är klart till på fredag, finns ju inte så himla mycket tid att packa och städa denna vecka :s.. Får hoppas att min kära sambo tar tag i saker och ting med, men man ska väl inte ha för höga förväntningar :)..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen..

Ha det så bra!

4 dagar kvar! :)

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline