2009-01-11
Ja idag är det tänkt att julen ska städas bort i våran lägenhet.. Än så länge har det ju inte hänt allt för mycket kan jag säga. Men jag lovar att det ska ta tags i det nu snart :p.. Dagen spenderades först hemma hos Kenth och Berit där det bjöds på mat och även Maria kom dit en sväng och åt hon med :). Sedan for vi hem för att tvätta bådas bilar vilket var väldigt behövligt.. Jag är kung på att tvätta bilen, förutom på taket där min längd gjorde att jag inte direkt nådde lika långt som jag ville, men det är att tur att jag har en så snäll sambo (när han vill) som hjälpte mig med det.. :)..

Imorgon ska jag börja på nya jobbet också.. Det är ju samma jobb som jag jobbat på men ny avdelning och så, börjar bli lite så där små pirrig i magen kan jag säga.. Men det kommer nog säkert att gå kanon bra :)..

Resten av veckan kommer också att bestå av jobb, är bara ledig på torsdag.. Men det skadar ju inte att jobba en massa när man snart ska ut och resa till varmare och förhoppningsvis soligare breddgrader..

På onsdag kommer mamma hit med och då ska jag hjälpa henne med att lägga beställning till Tax-Freen..

Nej nu ska jag ta tag i städet.. Eller plocket rättare sagt!

Ha det så bra!

12 dagar kvar! :)

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline