2008-07-29
En dags välförtjänt ledighet hade jag igår, denna dag spenderades hemma hos Kenth och Berit för att försöka bygga upp brännan man hade för länge länge sen.. Det gick hyffsat måste jag säga men orkade bara ligga i två timmar sen var jag halft död.. Så himla varmt var det.. När jag solat blev jag bjuden på mat och efter det åkte jag hem för att ta en riktigt kall dusch..

På kvällen så hämtade mamma och Lilian upp mig, det stod mat och bio på schemat.. Först åt vi på Paco's riktigt god mat där faktiskt :).. Sedan så gick vi till filmstaden för att se Mamma Mia.. Måste säga att jag var lite skeptisk till filmen först, var ju ingen jag verkligen längtade efter att se, men när filmen drog igång så ändrade jag mig.. Den var riktigt riktigt bra faktiskt och man skrattade sig igenom nästan hela filmen.. Det var en film jag verkligen kan rekomendera..

Idag har jag kört Kenth och Berit till flygplatsen i Örebro, de ska åka en vecka till Mallorca och jag är inte ett dugg avundsjuk :p.. haha.. I eftermiddag ska jag iväg och jobba och sen annars vet jag inte riktigt vad som händer.. Kankse kan få med mig Daniel ut på en promenad ikväll om vädret håller i sig...

Men nu ska jag hoppa in i duschen..

Ha det underbart!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline