2008-07-23
Är lite småtrött idag faktiskt.. Ska snart hoppa in och duscha, orkade inte göra det igår kväll.. Idag blir det jobb, på jobbet ska vi åka in till Naturens hus i Örebro får vi se hur det går, haha det kan ju bli intressant :).. Nej men det går nog jätte bra så länge man inte tjatar på vissa personer..
Efter jobbet ska jag följa med mamma till Katrineholm för att hämta Oscar.. Han är hemma hos min kusin Patric och hans fru Pernilla och leker med deras son Sebastian.. Sedan får jag träffa och mysa lite med deras senaste tillskott William :).. Får hoppas att han inte bara ligger och sover när jag kommer :)..
I helgen är det bara jobb som står på schemat.. Träligt att jobba om det ska bli fint väder, men men inget att göra ngt åt :s.. Skönt att solen börjar titta fram, ska ju inte klaga på det, men det är ju snart slut på sommaren :s.. Paniken börjar växa över vad som kommer att hända i höst :(.. Vill veta nu så att man slipper att oroa sig alldeles för mycket, men det är klart att man ska göra det..
Annars för tillfället så händer det inte så mycket i mitt liv just nu.. Mest jobb som står på schemat.. Skulle vilja åka till Karlskoga nästa fredag och se Håkan Hellström och en massa andra bra artister, men får se om jag kommer iväg.. Var ju rätt dyrt att gå in, fast egentligen inte har jag kommit fram till, för det var ju en massa bra artister som spelade den dagen och de spelade en timma åt gången, vilket betyder att det blir minst 4 timmar bra spelning för 446 kr. Tänker man sedan på att man betalde närmare 500 eller vad det var för att se Lars Winnerbäck (som är underbar) spela i typ 1½ timma om två veckor så är det ju faktiskt inte så dyrt.. Haha ursäkter jag intalar mig själv för att jag ska tycka att det är billigt :P..
Nej nu är det dags för dusch och sen blir det jobb..
Ha en underbar dag!!

1 kommentarer:

Maria sa...

Hmm, nästa fredag jobbar jag men det kanske går att byta bort?! Måste man köpa biljett i förväg?

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline