2008-07-08
Jag har så sjukt ont i mitt öra så det är inte klokt.. Har knappt sovit något sen kl 2 inatt :s.. Jag får ringa vårdcentralen sen när jag kommer till jobbet och se om jag får någon telefontid.. Har ju aldrig haft öroninflammation tror jag, men om det är så här det känns så är det fasiken inte skönt.. :s..

Helgen var lugn, åkte till Willys och storhandlade lite mat i lördags.. Och i söndags var vi hem till mamma och pappa och åt mat :).. Färskpotatis och sill stod på menyn, mums var det :)..

Veckan kommer mest att bestå av jobb, jobb, jobb.. Ska in till Örebro med de boende idag och fika på svampen eftersom vädret inte är det bästa och de ska få komma ut lite på deras semester.. Sedan ska jag till optikern efter jobbet idag.. Imorgon ska jag ÄNTLIGEN klippa mig också :).. Då ska utväxt bort kan jag säga, har varit jäkla duktig på att låta bli mitt hår måste jag säga, innan blekte jag ju det såfort det kom lite lite utväxt, men nu har jag låtit bli det :)..

Nej nu ska jag ta och fixa iordning mig lite för att snart traska ca 60 m över gatan till jobbet :)..

Vad hände med sommaren föresten?! :s..

1 kommentarer:

Maria sa...

Stackare, hoppas det går över!!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline