2008-07-16
Usch och fy vad trött jag är :s.. Sov till halv 7 men känns som om jag skulle behöva ligga och sova många timmar till.. Ögonen vill inte hänga med på noterna alls utan dras bara nedåt hela tiden.. Ska iväg och jobba sen, börjar kl 8 de här dagarna jag jobbar morgon.. Förutom till helgen då för då börjar jag kl 7..

På fredag ska jag och Daniel på bio, vi ska se Hancock eller hur det nu stavas med Will Smith, var väldigt länge sen vi var på bio så det ska bli riktigt mysigt faktiskt :).. Det är ju inte ofta vi hittar en film som båda vill se heller så det gäller att passa på :p..
Vill dock se den nya Batman filmen när den kommer också, så den ska vi nog också gå på :)..

Idag är det en massa städ som ska göras på jobbet, samt några handlingar.. Men det kommer nog jag och isabella klara av rätt snabbt skulle jag tro..

Kanske dags att ta och fixa sig lite..

Sol ute nu, kan den inte bara vara jämt?!

1 kommentarer:

Fröken Becca sa...

Batman - The Dark Knight, såg vi på bio i söndags. Hur bra som helst!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline