2008-08-04
Ja då var det dags för en ny jobbvecka.. Jobbar varje dag denna vecka utom helgen.. Men har lite panik när jag tänker på att det bara är 3 veckor kvar att jobba.. Shit vad händer sen?! Ge mig ett jobb någon så att jag slipper gå runt med oron och ett eventuellt magsår som följd :/.. Helgen har varit lugn, i fredags var jag hem till mamma och pappa, följde med dem till stranden och låg där typ hela dagen.. Dock utan att få någon färg alls :s.. I lördags trotsade vi regnvädret och åkte in till marieberg.. Det blev lite shopping där men dock inte så att jag spräckte min budget :).. Sen på kvällen så grillade vi lite på balkongen medan det var uppehåll.. Igår spenderade vi nästan hela dagen med att vara hemma hos Kenth och Berit, vi passade på att tvätta lite och så, då har jag inte så mycket att tvätta när det blir dags för tvättstugan.. Gjorde även lite mat där..
Imorgon ska jag hämta dem på flygplatsen i Örebro innan jag börjar jobba.. Får väl hoppas att de inte är alltför bruna, men det kan man väl inte räkna med :P..

På fredag så står det Winnerbäck på schemat och jag lääängtar :).. Hoppas bara att vädret blir bra.. Jag kan nästan redan nu säga att det kommer att bli en kanon kväll :).. Ska till Maria och Johan innan konserten och ta några drinkar ;).

Jag vill till Liseberg eller något annat ställe, men ser ut som man får ta det nästa sommar :s.. Kommer aldrig iväg på något.. :(..

Nej nu måste jag fixa mig inför jobbet, känner jag Ann-Marie rätt så blir hon tokig om jag kommer försent :p..

Have a nice day!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline