2008-08-14
Idag är det dags för tvättstuga igen.. Usch vill inte gå ner där, vill ligga kvar i den varma sköna sängen och sova, men det får jag inte.. Men imorgon är jag ledig så då får jag sova längre :)..

Hade personalmöte igår på jobbet.. Fasen chefen säger olika saker hela tiden.. Förut så såg det lovande ut angående jobbet, nu så ser det inte lika lovande ut :s.. Men men vi får väl se, har fått 1 vecka till nu i allafall så jag jobbar augusti ut så det känns ju bra i allafall.. Men jag vill ha ett jobb så att klumpen kan släppa från magen..

Igår var vi på Marieberg för Daniel lämnade in sin mobil för reparation.. Efter det kollade vi lite i affärer och på JC så hittade jag en jätte fin skinnjacka som satt perfekt och allt, dock var det inte lika perfekt att den kostade 1699 kr.. Vill så gärna ha den men det har jag inte pengar till :s.

Imorgon kommer mamma och hämtar upp mig så ska vi åka ut till Ruma och kolla lite. Maria på jobbet sa att de hade massa fint där så jag måste ju kika.. Tänkte titta ifall jag kunde hitta någon fönster lampa och några fina krukor tänkte jag :).. Det är ju inte så dyrt fär nämligen..

Ska ta och fixa ihop tvätten och knalla ner med den nu, sen lägga mig på soffan och sova någon timma till :p..

1 kommentarer:

Fröken Becca sa...

Jobbigt att behöva gå ner till tvättstugan när man hellre vill ligga kvar och sova en stund till. :) Då hade man önskat att man tagit en eftermiddag/kvällstid istället.

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline