2008-08-18
Då var det dags för en ny arbetsvecka.. Detta skulle ha blivit min sista arbetsvecka denna sommar men som jag tidigare nämnt så har jag fått förlängt :).. Så nu väntar två rätt tuffa veckor med helg båda veckorna, men hey vad gör man inte för pengarna liksom..

Igår satt jag och beställde gardiner till sovrummet och köket, haha måste ju få det lite fint även fast det låter som man är typ 40 år :p

I helgen har jag och Daniel varit väldigt kulturella.. Efter att vi hade släppt in Johan och Maria i Kenth och Berits garage så tog vi en biltur som varade i nästan 2 timmar och avslutades högst upp på kvarntorpshögen :p.. Haha tänk vilket lördags nöje man kan ha, och ännu mera pensionärsvarning :P. Det var faktiskt riktigt fint där uppe och världens utsikt, dock var det ju nästan så att man fick lite ont i magen eftersom jag vanligtvis är höjdrädd, men det gick bra denna gången :)..

Igår låg vi framför tv.n och hade tråkigt och beslutade oss för att åka hem till Kenth och Berit med lite fika och så :).. Hade riktigt trevligt faktiskt och fick med oss lampan hem som snart ska ställas in i vardagsrummet (så fort Daniel fått upp den ur bilen).

Nu ska jag ta och göra mig iordning.. Ska knalla ner till kvartersbutiken på hörnan och köpa lite snus och sen gå till frissan för att beställa en tid tänkte jag..

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline