2008-08-08
Ikväll blir det färd mot Örebro för att inleda kvällen hemma hos Maria och Johan med några drinkar :).. Sedan när vi värmt upp tillräckligt så vi står emot kylan så ska vi bege oss mot Brunnsparken och se Lars Winnerbäck :).. Som tur är så har Maria införskaffat regnponchos åt oss så förhoppningsvis kommer vi inte att vara blöta i allafall :).. Även fast vädret hade kunnat vara bättre så ser jag fram emot kvällen och hoppas att den blir kanon :)..

För övrigt så har jag bara jobbat och ska snart iväg och jobba sista dagen för denna vecka.. I onsdags var vi hemma hos Kenth och Berit på lite kalas eftersom Kenth fyllde 55 år.. Det bjöds på kinamat alternativt grekiskt (för Johan och Maria) och efteråt blev det fika. Var riktigt trevligt faktiskt..

Jag längtar så tills imorgon när jag får sova så länge jag vill.. Trots att jag haft två eftermiddagspass denna vecka så har jag inte fått någon sovmorgon alls och det behövs verkligen känner jag :p..

Nej nu ska jag klä på mig lite kläder och knalla över gatan till jobbet..

1 kommentarer:

Fröken Becca sa...

Vad roligt att lyssna på Winnerbäck live. :) Synd att det är så dåligt väder bara...

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline