2008-05-29
Från att ha vaknat och känt mig på ett lite sådär halv bra humör så har det genast blivit så himla mycket bättre.. Jag har i veckan gjort tre stycken extra uppgifter i alternativ medicinen eftersom jag låg på gränsen mellan vg och mvg, jag skickade dessa till min lärare i tisdags och var inte själv nöjd med dem så tänkte att det blir säkert ett vg i betyg (vilket så klart är bra det med). Idag hade jag fått svar från henne och hon tyckte att mina svar var jätte bra och att jag skulle få ett mvg i betyg :D.. Så nu har jag läst i 1½ år och gått ut med mvg rakt igenom :).. Vilket känns hur bra som helst eftersom jag bräcker min kusin som tror att hon är så himla bra i allt..

Annars har det inte hänt så himla mycket i mitt liv den senaste tiden.. Var ju till Laxå förra helgen och hjälpte pappa, sedan var det fika hos Kenth och Berit på lördag kvällen.. Annars har veckan mest bestått av jobb samt hjälpt Daniel med sin bil.. Var till marieberg med mamma och Oscar i tisdags och handlade lite :)..

Imorgon är det först tvättstuga, sen ska vi ut och äta med några från klassen och efter det ska jag jobba natt imorgon.. På lördag ska vi visst in till Örebro en sväng för att titta till Hampus och Stella för Johan och Maria ska på festligheter i Kristinehamn :)..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen njuta av denna underbara dag :).

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline