2008-05-23
Jaha idag ska man bege sig ner till the big city Laxå, eller kanske inte, för att hjälpa pappa inför morgondagens auktion.. Jag hoppas att dagen flyter på snabbt och smärtfritt och att det inte är alltför mycket skit som ska packas upp :p.. För övrigt idag så vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl till att ta det lugnt antar jag, skulle ev ha gått på fest men ser inte ut som om det blir något..

Imorgon ska jag också till Laxå, då är det auktion.. Sen på eftermiddagen ska vi hem till Kenth och Berit för att fira att jag och Maria har tagit våran examen :).. Jag har ju iofs en vecka kvar, men är färdig med allt vad jag vet :p.. Så det ska bli riktigt trevligt :)..

Fick mail från min lärare Britt-Sophie igår där det stod att jag uppfyllde alla kraven i betygskriteriet för att få MVG i hemsjukvård :D... Nu är det bara alternativ medicinen som fattas, men den vet jag inte vad jag får för betyg på än.. Det blir nog inte så högt som jag hoppats på.. men men får väl ta det kanske, just nu har jag ingen ork till att plugga något extra men den som lever får se :)..

Fick igång på bilen igår med, men med min tur så startar den väl inte idag heller..

Nu är det dags att gå och göra sig iordning..

Ha en bra dag i solen :D

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline