2008-05-11
Gud vilket underbart väder det har varit de senaste dagarna :).. Önskar att det kunde vara så jämt.. Har bara varit ute och njutit de stunder jag har kunnat.. Har nämligen jobbat natt både onsdag och torsdag, gick kanon bra fast det var tur att jag fick låna en av de boendes tv för annars hade jag nog somnat :p. haha.. Sedan har jag jobbat både igår och så ska jag iväg och jobba snart, så jag får ihop rätt så bra med timmar denna månad, vilket betyder fina pengar i juni sen :D.. Ska jobba i veckan som kommer också, sen är jag ledig fram till den 16 juni, vad jag vet nu i allafall :p..

Var på kalas hos Jimmie i fredags.. Gud vilken söt liten hundvalp de har köpt sig, blev helt kääär i den lilla krabaten :)..

Igår efter jobbet kom mamma och Oscar hit och så knallade vi ner för att kolla på Barnens dag, Maria, Anna och Amanda har verkligen varit jätte duktiga som anordna den dagen.. Var massa folk där och alla såg ut att vara jätte nöjda :).. Världens köer var det till allt med, så barnen ville ju göra saker :).. Tur med vädret hade de också :)..

Nej nu måste jag gå och fixa mig, sen knalla över till jobbet :p..

1 kommentarer:

Maria sa...

Vad kul att du tyckte att vi gjorde ett bra jobb med Barnens Dag! Tack för reklamen i din blogg =)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline