2008-05-06
Jaha då var det sista seriösa dagen i skolan idag då.. Imorgon ska vi bara prata betyg med Aina, vilket jag tycker är helt onödigt eftersom jag faktiskt måste sova lite.. Ska nämligen jobba natt imorgon och nu är det vaken natt istället för sovande och på eftermiddagen hinner jag inte sova för då ska jag besöka Örebro för att bli lite fin i håret.. :).. Men men får väl sitta och plugga hela natten så då kanske kanske man kan hålla sig vaken.

Idag i skolan hade vi metod, hur skoj som helst var det :D.. Dock hade jag lite lågt blodtryck, men jag var en hejare på att ta blodprover :p.. Men vill verkligen inte sluta skolan, kommer man ju mista kontakten med alla känns det som :s.. Det har varit roligt att gå med Sandra igen, hon och jag var ju verkligen tajta i ettan på gymnasiet och jag tycker att vi har fått en fin vänskapskontakt igen fast vi inte umgås med varandra på fritiden, så henne hoppas jag att jag kommer fortsätta att ha kontakten med..

På fredag fyller broder Jimmie 21 år och jag vet fortfarande inte om han ska ha något kalas eller så och nästa lördag fyller broder Oscar 7 år och han vet jag att han ska ha kalas för det har han varit så väldigt snäll och ringt och påminnt mig om :P.. Sen är det inte alls långt kvar tills jag fyller år, fast det är ju inte så mycket att fira eftersom jag blir ett år närmare 25 :p.. Men så länge jag får presenter är det lugnt :p..

Sen vill jag påminna alla att gå till Kumlasjön på lördag för då är det Barnens dag där :P..

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline