2008-05-02



Haha ja det blev en trevlig tillställning till slut hemma hos DG, med rätt så mycket alkoholhaltiga drycker.. Vi spelade lite Guitarr Hero och jag måste säga att Tobbe fuskar bara för att han kan spela på den svåraste nivån :p.. Det var trevligt att Sandra och Camilla beslutade sig för att dyka upp också :D.. Men jag ska aldrig någonsin mer dricka jägermeister, fy fasen man blev ju riktigt sjuk av den ju :P.. Så vid 00 så var festligheterna slut för min del, och när jag kom hem däckade jag rätt så hårt efter att först ha besökt mr toastol :s.. Hörde aldrig att Tobbe och Lina kom hem senare på natten för att sova.. Det var först när jag vaknade kl 8 dagen efter som jag upptäckte att de låg och sov i soffan :p.. haha.. Men skoj det tror jag att jag hade i allafall.. :D..

Dagen efter mådde man ju verkligen som man förtjänade, haha, vilket kanske inte var i det allra bästa skicket, men efter lite sömn på eftermiddan så var man fit for fight igen. :p..

Idag ska jag jobba, eller jag ska gå bredvid på ett boende på Götgatan mellan 15-20, det ska bli roligt.. Imorgon ska jag jobba där ensam mellan 13.30-22, det kanske inte blir lika trevligt, men jag måste ha pengar.. :p.. Nästa vecka blir det även då massa massa jobb.. ska jobba både dag och natt då så det blir trevligt :p.. Då har jag jätte nära till jobbet också eftersom de har flyttat :p.

Nej nu ska jag ta en efterlängtad dusch :D..

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline