2008-05-19
Vaknade imorse av att jag hade kramper i hela magen, som fortfarande inte har gett mig sig, det kommer i omgångar också.. Kan kännas bra en stund sedan så kommer det en kramp som gör att man nästan viker sig så ont gör det :s.. Jag vet inte om det är något jag har ätit eller vad det är, känns nästan som magontet jag hade för ett par år sedan, när jag fick åka till akuten, men dte tycker jag inte att det ska vara.. Ont som fasen gör det i allafall, hoppas att det går över tills imorgon då jag ska iväg och jobba..

Helgen bestod av först kalas i Laxå, Oscar fyllde 7 år.. Det var riktigt trevligt.. Var först iväg till Askersund på förmiddagen för pappa köpte blommor åt mig till balkonglådan, tantblommor som Daniel säger :p.. Sedan åt vi mat och inväntade farmor samt de andra.. Emma och Jimmies lilla hundvalp Mio var där också och den är bland de sööötaste jag har sett, jätte liten är den.. Haha men den är lite udda när han äter mat, istället för att gå närmare tallriken med framtassarna så står han skit långt ifrån och får sträcka sig och för att nå maten längst bort på tallriken så lyfter han baktassarna så han står praktiskt taget med två baktassar i luften, ja det såg för roligt ut.. :)..
Sedan på kvällen så kom Lina hit och vi gick och hyrde film, dock var jag ju kanske inte det bästa filmsällskapet eftersom jag har en tendens till att somna ifrån filmer.. :P.. Men det var trevligt att hon kom hit och att man fick umgås lite med henne :)..
Igår var vi hem till Kenth och Berit och åt lite mat och det var också trevligt :).. Sedan åkte vi hem och jag pluggade medan Daniel sov, latmask :P..

Idag har jag precis skrivit klart mitt arbete i alternativ medicin som jag nyss skickade till läraren.. Nu ska jag bara skriva in de reflekterande frågorna i hemsjukvård på datorn och sedan är jag färdig :)..

Men nu måste jag nog gå och lägga mig en stund för magen tar livet av mig :s...

1 kommentarer:

Maria sa...

Stackare, hoppas du mår bättre nu!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline