2008-06-01
Vi som var på middagen
Det är så underbart ute så det är inte sant :).. Har typ nyss kommit hem från Daniels föräldrar där jag legat och solat en liten stund, orkade bara ligga i typ 2 timmar, men lite hoppas jag att solen tog i allafall.. Är ju ledig hela denna vecka som kommer så då kan jag ju åka dit och sola mer :P..


Middagen med klassen i fredags var hur trevlig som helst.. Känns så konstigt att man typ kanske aldrig mer kommer att träffas :s.. Men men får väl ta och styra upp något så man i allafall träffar några av dem..

Natten gick bra att jobba satt framför tvn och förundrades över att det typ bara var lite mörkt runt 00-01 sedan blev det ljust igen vid 02.. Konstigt det där, men alldeles underbart, vil ha sol och ljust hela tiden och inte en massa mörker som det är på hösten och vintern :s..

Igår ringde Daniels mamma vid halv 11 och råkade visst väcka mig (sov bara 2 timmar) bara för att påminna att vi inte skulle glömma Johans skor när vi åkte för att mata deras katter.. Så när vi kom hem på eftermiddagen så la jag mig för att sova, har köpt en fläkt till sovrummet nu med så nu kan man sova utan att rinna bort :).. När jag vaknade så begav vi oss hem till Daniels föräldrar för att grilla lite :)..


Igår döptes min kusins son William också och jag visste att jag skulle ha följt med, för han och hans sambo gifte sig tydligen samtidigt. Mamma har tjatat på dem i hur många år som helst att de ska gifta sig och när de väl gör det så missar jag det och det är ju bra typiskt..


Nej nu ska jag gå och svalka mig framför fläkten och sedan ta en dusch..


Ha det underbart allihop!

1 kommentarer:

Maria sa...

Katterna tackar för maten! =)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline