2008-06-26
Ja idag fyller älsklingen år :).. Hann gratta honom lite imorse innan han åkte till jobbet.. Dock tycker han ju inte att det är lika roligt som jag med födelsedagspresenter och kalas men hey alla kan ju inte ha barnasinnet kvar när det kommer till sådant.. För att inte prata om när det kommer till julafton, oj jag blir som en helt annan människa, men det är en annan historia som kommer uppdateras senare i år det kan jag nästan garantera :).. Jag ska i allafall ge min present till honom imorgon eftersom det är lite tunt i plånboken just för tillfället :s.. Men men får ju bättre lön en Daniel denna månad, och då fick han ändå bra lön, så jag ska inte klaga :).. Men det ska ju gå till räkningar, mat och så ska det läggas undan endel så är det med den saken..

Nu ska jag snart knalla ner den långa vägen bort till tvättstugan för att tvätta, inget jag ser fram emot eftersom tvättkorgen väger typ ton, men men det måste göras och jag har ju ingen bärhjälp hemma..

Igår på jobbet så åt vi ute eftersom det bara var tre personer hemma, skönt att man slapp en viss person igår, så får man ju egentligen inte säga men den personen är såå jobbig och jag orkar verkligen inte med den.. Sedan gick vi till Kumlasjön för att lyssna på musik som spelades där, det var ju dock inte min stil på musik eftersom det var en blandning av country och kyrkomusik, men de boende uppskattade det..
Idag när jag kommer till jobbet så ska jag och en av de boende på övervåningen åka in till marieberg för att handla lite kläder och det ska bli riktigt trevligt faktiskt.. Hon ville att jag skulle följa med eftersom jag är ung och kan hjälpa henne att hitta lite tuffa kläder och för att jag vet vad som är snyggt :)..

Daniel var så himla snäll igår, min bil hade stannat i garaget häromdagen, fast jag körde den massa förra veckan.. Så igår var han iväg och köpte ett nytt batteri till mig och satte in det.. Sedan hade han tvättat och polerat bilen :).. Ibland kan han faktiskt vara riktigt snäll min karl :)..

Nej nu ska jag bege mig neråt..

På återseende!!

1 kommentarer:

Emelie sa...

hehe ja verkligen, inte första gången precis :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline