2008-06-23

Förra veckan jobbade jag nästan konstant, min enda lediga dag var torsdan.. Fast jag klagar inte egentligen för det blir ju pengar och så jobbar jag ju bara tre dagar denna vecka.. Vilket känns rätt skönt, jobbar bara kvällar och minus med det är ju att jag inte träffar Daniel förrän jag kommer hem på kvällen, men men så är det ju när man jobbar tydligen..


I torsdags bar det av hem till Sandra och Niklas för lite planering av midsommar samt "förfest" inför midsommar, fast det blev ju mest förfest måste jag säga :P. haha.. Men det var jätte trevligt måste jag säga :). Finns bilder på både facebook samt bilddagboken :P.. Dock mådde jag ju inte så himla bra när jag kom hem men det är ju en helt annan historia :P

På midsommar var det först middag hos Berit och Kenth som stod på schemat, när det var avklarat så begav jag mig till jobbet för att jobba till 21.15.. När jag slutade haltade jag hela vägen hem till DG (hade skoskav på båda fötterna som hade blivit inflamerade) för att ansluta till festligheterna där.. Vissa svek ju och drog medan andra däckade, men överlag hade jag trevligt, var ju kul att träffa Thom och Malin igen som man inte har träffat på hur länge sen som helst.. Festen slutade rätt tidigt så jag kom i säng i lagom tid.. :).. Lördagen och söndagen bestod bara av jobb som var trevligt det med, men man blir förbannad på vissa där ibland :P..


Denna vecka ska jag som sagt bara jobba tre dagar, sedan ska jag till Laxå på fredag och lördag för att hjälpa pappa på hans auktion.. Annars blir det inte så himla mycket, ska fira Daniel också som fyller år på torsdag :)..


Nej nu ska jag ta och fixa mig lite sen plocka lite här hemma..


Ha det bra i regnet!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline