2011-01-24
Jag tror att William var trött igår, han sov bara mikrolurar hela dagen, för jag la honom 21.15 (han åt kl 20) och tänkte att nu vaknar han och är hungrig lagom till jag går och lägger mig. Vid 23 kom jag i säng men inte ett ljud från William, 8 imorse vaknade han första gången :). 11 timmars sömn blev det för honom inatt och nu är han pigg, glad och mätt och ligger och leker på golvet! :D.

Vet inte om det kanske är tänder pågång, han är grinig till och från, dreglar massor, gräver sig i munnen. Bajsar jätte konstigt gör han också, i fredags bajsade han sex gånger (han brukar bajsa en gång om dagen), i lördags ingenting och i går var det 3-4 gånger. Det har konstig färg och luktar apa. Men vi får vänta och se om det dyker upp något i munnen på honom :).

Det blev ingen promenad till skogsvägen i lördags, precis när vi skulle gå ut till bilen så började snön att vräka ner, då hade jag ingen lust att promenera så det fick bli bilen istället. Men det var jätte roligt att träffa Maria och Ella, var ju ett tag sen och Ella blir bara större och större varje gång jag ser henne. Stora damen börjar ju på dagis på riktigt idag :).

Igår var vi till Laxå över dagen, där bjöds det på god mat och gott fika! :). Periodvis var William på bra humör, sedan var det grinigt ibland, men så kan det ju vara ibland :).

Nej nu måste jag ha mitt kaffe så jag blir människa!

Ha det bra!

1 kommentarer:

Jennie sa...

Det där låter precis som när Melvin får tänder. Jag vet direkt när det kommer upp en tand. Han börjar dregla och grejja med allt i munnen, men det absolut trevligaste tecknet är detta BAJS! Yack...massor med gånger per dag...skitskum konsistens och luktar värre än värst! Vi har tänder på g här med nu. Alla tecknen är här igen! Trevligt värre! =)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline