2011-01-16
Igår blev det shopping så det stod härliga till! :D. Rut m.fl hade rea på rean så där fyndade jag massor, både reasaker och icke rea och har ändå pengar kvar att handla för. På Gina blev det två tröjor och en stickad kofta från rean resten betalade jag normaltpris för, men jäklarns vad kläder jag fick med mig hem :D. En helt ny garderob :). Hannah bjöd på kanon sällskap som vanligt och letade kläder åt mig som en galning medan jag stod i provhytten och svettades :D. William som skulle ha mys med sin pappa fick ha mys med sin farmor och farfar istället då Daniel låg hemma med feber och mådde allmänt skit, men idag har JAG kommit på anledningen, en trolig urinvägsinfektion, han är ny inbokad på en tid hos jourvårdcentralen så dit ska vi bege oss till 13.30 :).

I fredags tog jag och William bilen och styrde färden mot Laxå. Där bjöds det på god mat och gott sällskap. Vi tog också en promenad på Laxås gator och det var nästan så att jag gick lite vilse :). Lillebror Oscar ville visa hur duktig han var på att åka skridskor så vi vandrade upp till isbanan en stund, jag åkte dock inte eftersom jag inte ville riskera att ramla och få ont i mitt redan onda knä.

Igår innan Marieberg hade vi tvättstuga, eller jag hade eftersom Daniel mådde som han gjorde, William vaknade redan 6.30 och var hungrig men somnade snabbt om efter lite mat och sov till 11 :D. Så jag hann både tvätta, duscha och göra mig iordning medan han sov :D. Jag mitt pucko hade glömt att sätta på torkskåpet så de kläderna fick jag ta med mig till Kenth och Berit för att hänga upp dem där.

Nä nu ska jag fixa lite här hemma, julen är fortfarande inte bortplockad :s.

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Ullrika sa...

Svar : Ja de känns jätte skönt, hoppas de fortsätter så :) Ja jag är glad för att de bara är varannan vecka. Ursh de måste vara jobbigt ?

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline