2013-06-29
Nu är det endast sju dagar kvar till BF, jag ber till gudarna att jag ska slippa gå över tiden! Vår lille prins får gärna komma idag, helst igår ;). Märker att det börjar hända saker i kroppen i allafall, inget av det jag känner kan jag minnas att jag kände av med William så något måste det ju vara som är på g, eller?! :)

Nu för tiden får vi sovmorgon här hemma de dagar det är mulet ute, jätte skönt! :) När solen skiner är det dock en annan femma, då kan man höra en liten kille som kommer tassande och säger "mamma vakna, solen är vaken nu" och klockan kan vara före sju. Inte jätte roligt om man vaknat x antal gånger på natten :). 
Gömma sig måste man göra också när man uträttar nummer två, och med så mycket skit på golvet i sitt lekrum så lyckas han ju nästan ;).

Han har faktiskt varit på toa ett par gånger de senaste dagarna, har inte hänt något mer än pruttar men han har ju visat intresse i allafall :). 

Idag vankas det kalas, jag ville ju inte ha något eller jag orkade inte fixa och dona med ett så jag fick ju mitt fika hemma hos Maria och Johan :). Daniel ville visst ha kalas och detta blir hemma hos hans föräldrar idag :). 
Sedan måste vi handla för kylen ekar tom :(. 

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen för att sedan ordna lite lunch! :)

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline