2013-06-17
Gud vad skönt, jag gick från att ha nio arbetspass kvar till endast fem, det är allt bra med semester och vikarier som ställer upp! :) Skulle ha avslutat med helg innan jag gick hem för att vänta på lillprinsen i magen men den lyckades jag få bort och jag ångrar mig inte :). Nu när jag gick hem från jobbet ikväll så har jag gjort den sista söndagen på väldigt länge :). 

Nu är det bara 20 dagar kvar till beräknad förlossning också, väskan är packad det som ska i är kamera och sådant. Som det ser ut nu så får jag komma till Karlskoga också, ska prata mer om det med min bm på tisdag när jag ska dit :). Hade förvärkar som hette duga igår kväll, gjorde så himla ont ett tag så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Det släppte dock efter Alvedon och sömn, men lite är tillbaka nu ikväll + halsbränna från helvetet så det känns som om jag ska kräkas :(. Nu vill vi bara att lillebror ska komma ut så vi får mysa med honom! :)

Igår hade jag semester, Daniels jobb hade ordnat familjedag så vi var där på förmiddagen. Jätte trevligt var det och William fick kladda lite med betong. Efteråt åkte vi hem till Maria, Johan och barnen och deras nya fina hus :). William och Ella lekte jätte bra, tills båda vart trötta då var det inte lika roligt längre ;). Likas han spatserade runt som ingenting och man önskade lite att alla barn var som honom :). William och Ella invigde badkaret också och det var också kul tills den ena skulle ha samma leksak som den andra, dela och fråga om lov är de inte så bra på än våra älskade barn :). 

Imorse vaknade jag med en förkylning utan dess like med genomtäppt näsa och ond hals, som allt mer börjar övergå till hosta, sjuk är det sista jag vill bli just nu! Antar att det varit på tok för kallt i bilen med ac :/. 

Imorgon är vi lediga både jag och William, får se vad vi hittar på då :).

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline