2013-06-22
Igår var det midsommarafton och här hemma startade William dagen strax innan kl 7 med att tala om för mig att nu var minsann solen vaken så nu är det dags att gå upp, jippie ;). Jag fick honom dock att spela på min mobil en stund så kunde jag blunda lite till :).

När vi grejat klart här hemma, och runnit bort pga värmen, så begav vi oss till Daniels föräldrar för en god midsommarlunch. William lyckades med bedriften att somna typ två gator innan deras hus, men som tur var så blev det inga ledsna miner!
Efter lunchen blev det lite fika sedan for vi vidare till nästa mål, hem till Sandra, Niclas och fina Lovis! :)

Där hade vi en kanon kväll tillsammans med dem och Linda och DG, vi hann nästan precis grilla innan regnet kom och Sandra skötte grillen alldeles utmärkt! :)

Barnen sprang ute och busade och hade så kul, William hoppade studsmatta för första gången och oj vilken hit det var :).
Fina Lovis och mina underbara killar! 

Middagen serverades inomhus och det skrattades och pratades som aldrig förr :)

Efter middagen tyckte William att det var dags att lägga in stöten på Lovis med både pussar och kramar, det ska börjas i tid säger de ju ;).

Vi hade en super trevlig kväll och William kom inte i säng förrän kl 23, tack vare vädergudarna så vakande han kl 9.30 och det tackar hans mamma för! :) Nu är det bara den andra latmasken man ska få upp så man kan få en kopp morgonkaffe ;). 

Nu har vi bara två veckor kvar till BF och magen växer som aldrig förr, spricker nog snart om bebis inte vill komma snart! ;)

Jag hoppas att alla hade en lika fin och mysig midsommar som vi hade! :)

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline