2013-06-11
Det går fort nu, bara 25 dagar kvar och förlossningen kan egentligen starta när som helst! Även om jag kommer att tvinga mig själv att knipa tills på söndag för efter det är det grönt ljus att åka till Karlskoga :). Väskan är inköpt men inte packad, men det hade jag faktiskt tänkt att göra idag :). Sammandragningar titt som tätt så magen övar för fullt just nu, det är tungt men det går. Värst är det de varma dagarna men jag härdar ut även om jag måste få klaga lite ;).

Igår var det visst min födelsedag, i år har jag valt att inte ha något kalas. Tycker inte att det är något speciellt att fira :). Jag köpte dock med mig tårta till jobbet eftersom det var mitt sista möte med hela gänget innan jag går hem :). De bjöd på skönsång och jag ville helst sjunka ner i jorden ;), men de är allt underbara mina fina arbetskamrater :). På kvällen var vi ute på Bishops och åt god mat och hade riktigt trevligt, mycket skratt blev det :)

Där måste jag äta fler gånger för jäklar vad gott det var :). 

Fötterna tackade dock för sig rätt fort och såg ut så här när jag kom hem ;).
Det blev kassler denna gången med ;)

Inga planer för dagen mer än att vi ska ta oss till maxi om en stund :). Är ledig tills på fredag, så skönt även om jag brukar hata denna vecka i normala fall, jobbar bara måndag och ledig till fredag, för Williams skull då det blir så lite tid på dagis. Men nu är det bara skönt! :)

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline