2013-06-03
ÅIdag var det dags för bm besök, William fick följa med denna gången också och var lika duktig som vanligt! :) Är nu i vecka 36 (35+1) och allt med blodtryck och urin ser än så länge jätte bra ut! Idag skulle hon känna hur bebis låg och han ligger neråt och är helt fixerad, mycket tidigare än William, hon kunde inte rucka en millimeter på honom :). Jag har ju då och då en konstig smärta i ljumsken och neråt, detta berodde på att nerver kommer i kläm när bebis huvud borrar sig nedåt. Skulle det bli värre så skulle jag få träffa en läkare sa hon. Vikt tog vi idag också och den visade en ökning på 10 kg, jätte bra sa hon att det var då det "normala" är att gå upp mellan 11-14 kg. 

Efter besöket åkte jag och William och köpte en ståbräda och en kudde till bebis. William använder fortfarande sin bebiskudde som snuttekudde och den vägrar han att släppa ifrån sig :). 

När vi kom hem köpte vi glass och satte oss på balkongen och hade mys :) 

1 kommentarer:

Livet Enligt Emma sa...

knip igen tills efter helgen iaf ;) tänk om de blir på din födelsedag :) ses vi på lördag??

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline