2011-08-25
Daniel har börjat arbeta sina vanliga tider igen, 16.20-22.40, vilket suger!! Men förhoppningsvis sker det förändringar snart men vi vågar inte hoppas för mycket heller.

I måndags var jag hemma hos Sara N, vi har tre Sara, från jobbet. Hon hade ett litet Mary Kay party och jag kom därifrån lite fattigare :p. Men det var verkligen super trevligt och skönt att bara vara Caroline för en liten stund. William var hemma och busade med farmor och hade haft jätte kul! :).

I tisdags var vi i Örebro igen jag och William. Vi hälsade på Jenny och hennes Svante. Denna gång var det William som var rädd för Svante och inte tvärtom :p. Efteråt åkte vi till Hannahs jobb där William fick äta lite mat :).

William har från att ha avskytt banan börjat tycka om det, men bara om han får kladda med den först :p. Men det är ju bra att han tycker om det nu :).




Något som som han också älskar att göra är att bada :).




Nu ska han sova en stund och jag ska göra mig iordning för vi ska möta Cajsa och Meya sen för att fika lite :).

- postat från iphone

2 kommentarer:

Caroline sa...

Sitter och fixar lite med din blogg nu, men lyckas inte få bort problemen med trianglarna. Har aldrig sett detta problem innan och som vanligt står jag helt chockad.

Jag har skrivit mejl till teknikerna som får ta tag i det hela. Jag är så sjukt trött på detta program så det är galet! Varför kan det inte bara funka!

Erika Wilhelmsson sa...

Det jag skulle säga också var ju att du vann Auktionen om hudvårdsprodukterna!! Ditt bud landade på 290 kr och du kan sätta in pengarna så snart du hinner här:

http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=4619

Skriv ett mejl till mig sen med din adress, så skickas produkterna direkt till dig.
Erikawilhelmsson@hotmail.com

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline