2011-08-01
Idag blev vi hembjudna till familjen Isomäki/Vidar för att träffa deras nytillskott Hampus. Herregud så söt han var :). Minns ju knappt att William varit så liten, Hampus var ju till och med större än vad William var när han föddes :). William och Felix lekte lika bra som de brukar och det märks på William att han tycker om Felix :). Felix försökte också lära William att gå genom att ta tag i hans händer när William stod upp och backa, det gick väl lite si så där men ett par steg tog han allt :).






Efter att vi sagt hej då så åkte vi till skogsvägen och hälsade på lite, William ska ju vara där nästan hela dagen imorgon när jag jobbar och Daniel sover efter att ha jobbat hela natten. Så ikväll har jag packat lite så att jag inte glömmer något imorgon :).

Veckan blir nog för övrigt rätt lugn, jobbar som sagt imorgon samt på torsdag. På onsdag ska vi till BVC på 10månaders kontroll, ska bli spännande att se hur mycket han har vuxit :). Sedan ska det förberedas inför namncermonin på lördag. Måste knåpa ihop något att säga tror jag :p. Ska i allafall bli trevligt, kul också att Gertie samt Anita, Sara och Bernt kommer från Daniels sida så att det inte bara blir min släkt ;).

Nej nu måste jag sova!

- postat från iphone

1 kommentarer:

wictoria sa...

sv; Tack så mycket :) tror jag gillr det jag med :) Kram!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline