2011-08-21
Igår packade vi in oss i bilen och for på kalas för att fira Daniels kusin Sara som har fyllt 30 år. Färden gick till Nyköping och William var duktig och sov hela vägen! Han vaknade till i Katrineholm, både dit och hem, och skrek till och vi tar det som ett tecken på att han inte vill bo där ;). Kalaset var mycket trevligt och William var på ett strålande humör hela tiden! :). Dock glömdes kameran hemma men det spelar ju ingen roll för vi har ju fortfarande ingen dator :s.

Idag åkte jag och William till Laxå för att hälsa på en sväng, som vanligt bjöds det på god mat! Sedan åkte jag, pappa och Oscar ut för att plocka kantareller och vi hittade faktiskt en hel del! :). Jag fick ihop lite mer än 4 liter och pappa och Oscar fick säkert ihop det dubbla. Hade inte mamma behövt åka på ett möte så hade jag säkert kommit hem med en full kasse istället för en halv :). Det enda negativa är att Daniel plockat bort två vidriga fästingar som sugit sig fast och jag hann ta en innan den hann göra det, vidriga små kryp det där!! Fyller de ens någon funktion?! Blä säger jag bara!!

Imorgon blir William passad av sin farmor på kvällen medan jag ska på Mary Kay party hos Sara, på tisdag far vi in till stan han och jag för att träffa Jenny och Svante. Det var länge sen de två killarna lekte :).

Nu ska jag frysa in mina kantareller som jag har förvällt, sedan ska jag sova.


- postat från iphone

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline