2011-08-09
Idag så ville inte jag och William sitta hemma och bara glo utan vi, eller jag, beslöt oss för att styra bilen mot Laxå för att överraska dem och det blev de minst sagt :). William var på strålande humör men blev lite sur över att han inte fick vara på golvet i köket då de håller på att renovera där :). Medan pappa målade stolar så gick vi ut och satte oss på gräset med ett äpple från äppelträdet och oj vad William tyckte att det var gott :). Han mumsade i sig många små bitar trots att de var lite små sura :). Sedan bjöd pappa på grillad regnbåge som Jimmie fiskat upp igår samt grillade jätte räkor, mums var det :).

Imorgon har det blivit lite knas i planeringen och både jag och Daniel jobbar eftermiddag men det löste sig så bra att bästa Hannah kunde komma hit och busa med William :).

På torsdag ska jag och William hem till Cajsa och Meya för att umgås lite, det ska bli jätte trevligt och William längtar efter Meya :).

Sen blir det jobb hela helgen lång!

Nu ska jag göra mig redo för natten, sjukt trött!!


- postat från iphone

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline