2011-08-07
Så otroligt fin dag igår med alla nära och kära som kom för att fira att William fick sitt namn! Hannah höll ett så vackert tal som William även fick i en tavla som vi ska sätta upp på hans vägg. Inga sura miner på hela dagen från Williams sida, trots att han inte sovit sen kl 10. Han fick massor av fina presenter och i denna stund har Daniel fullt sjå att bygga ihop cykeln :). Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder då vi inte har någon dator men det kommer :).

Ett stort tack till alla som gav oss en dag vi aldrig kommer att glömma! Tack också till Moa för de jätte fina och goda tårtorna!

Idag står det lokalstäd på schemat inte jätte kul men måste göras, så fort William har vaknat så får han åka och leka med farmor och farfar! :).

Idag är det 7 augusti vilket betyder att William fyller 10 månader, vart har tiden tagit vägen?! Grattis vår älskade prins!


- postat från iphone

3 kommentarer:

Amanda sa...

Kul att ni hade en lyckad ceremoni! Grattis till William på hans 10 - månaders dag!

Erika Wilhelmsson sa...

Men OJ vad har hänt med sidan nu??? Jag ser att du har lagt till besöksräknaren igen. Det är förmodligen den som strular till det. Jag får gå in och kika. Jag är tillbaka från semestern nu och kan göra din nya design, jobbar iofs typ minst 1 pass per dag, men ska försöka göra så mycket jag hinner. Kommer däremot ta tid. Ville du fortfarande ha samma stil på den?

Men det jag skulle säga var ju att någon har bjudit över dig i Auktionen om ansiktsprodukterna. Med 20 kr. Vill du höja med 20 kr? eller vill du släppa dom till den andra tjejen?

Hälsningar
Erika W

Erika Wilhelmsson sa...

Jo den gick ut den 5/8 men du får chans att lägga över eftersom det var du och en till som stridar om produkten, och jag hann inte säga till om att ditt bud blivit överbjudet.

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline