2009-08-10
Dags för en uppdatering här kanske. Har varit dåligt med det på sista tiden. Har i och för sig inte hänt så mycket i mitt liv sen sist så det finns ju egentligen inte så mycket att skriva :p.. Nu är mina två veckor slut i Kumla i allafall och jag är tillbaka i Örebro igen, vilket känns otroligt bra. Ska jobba natt där i tre dagar nu eftersom hon som jobbar egentligen har krockat med en älg, men jag klagar inte, blir bättre lön till mig :).

Igår spelade vi Minigolf i Mosås tillsammans med Maria och Johan, riktigt trevligt var det. Dock förlorade jag ju så det skrek om det, men jag har aldrig sagt att jag är en hejare inom den sporten :p.

Idag efter jobbet åkte vi till Lager 157 för att kika, Daniel köpte två t-shirtar medans jag inte hittade något för ovanlighetens skull. Jag shoppade däremot till Maria och Johans lilla bebis, två nappar och en vällingflaska i serien Lundmyr of Sweden. Tillsammans kostade det 80 kr vilket jag tyckte var ett väldigt överkomligt pris :). Daniel tycker att jag är rolig, jag handlar en massa bebissaker till andra som jag själv vill ha när det blir dags, istället för att handla och lägga undan :p. Men så kan det bli ibland :).

På fredag vankas det eventuellt festligheter hemma hos DG och Linda, kul :). Fast det blir relativt lugnt för min del ska jobba monsterpass i Örebro på lördan..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen plocka iordning på tvätten eftersom det är tvättstuga imorgon.

Ha det så bra!

5 kommentarer:

Annika sa...

Jag kan tyvärr inte svara på din kommentar på facebook, för svaret är lite hemligt.. :P Men du kan läsa det i min blogg. :)

Annika sa...

Det är en 04 :) Thomas har alltid sagt att han vill ha en Mazda 6. Men jag själv tycker combin är finare, men nu blev det inge combi :( Vi kom överens om att just nu behöver vi ingen combi, så nästa bil vi köper kanske jag får bestämma & då blir det nog combi :)

Maria sa...

Bebis gillar redan sin morbror och moster :)

Annika sa...

Precis, nya bilar är ju inte billiga... Vi gav 70000 för våran.

Amanda sa...

Tack så mycket! :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline