2009-08-06
Jag bara älskar Green Days nya album 21st Century Breakdown. Hela skivan är kanon och tror inte att den finns en låt som jag inte sjunger med i :). Två låtar som fastnat extra mycket kommer i slutet av detta inlägg :).

Idag fick jag en chock när jag vaknade, klockan var 13.15, så länge har väl inte jag sovit sen jag vet inte när. Det måste vara nattarbetet som tar ut sin rätt eller något. Tji på mig då som har två nätter kvar då :p. Jag började ju inte förrän kl 15 idag så det var ju lugnt men ändå, kändes ju som om hela dagen var förstörd.
När jag väl kom till jobbet fick jag nog något vätskebristanfall eller blodtrycksfall för gud vad det började snurra i huvudet, vet inte vad det tog åt mig men nu är det bra igen :).

Fint väder har vi fått igen också, det är skönt :). Kan vara så här nästan jämt tycker jag :).. Men Daniel anser att jag inte har någon som helst rätt att klaga på vädret eftersom det var kanon fint när jag hade min första semester, men det gör jag ändå :P.

Imorgon ska jag ner till Laxå, ska vara där redan 7.30 och jag undrar redan nu hur tusan jag ska komma upp imorgon? :p. Men det får väl gå, eller det måste ju gå eftersom jag måste vara där då :P.

Nej det är väl dags att gå och göra sig iordning för sängen då..

Ha det så bra!



0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline