2009-08-15
Hej hallå dagboken! :). Här sitter jag en lördag morgon med ett snurrande huvud som inte vill stanna efter en kanon kväll igår :). Det var ju lite folktomt men det var riktigt trevligt faktiskt, mysigt att bara umgås. Vinet jag drack igår smakade blä så det ska jag inte dricka igen, håller mig till öl så blir det bra :). Tråkigt att Hannah hade feber och inte kom, men jag kom ju till henne en stund :). Hon är bra söt den vännen! Snart åker hennes Markus till Norge för att jobba, men känner hon sig ensam så är det bara att ringa jag kommer på en gång! Deras lilla Enzo som bara var valp och sov hela tiden när jag träffade honom sist har växt och blivit en stor kille :). Det blev ingen karatefylla i allafall, fanns de som var oroliga för det :p. Hade ju mensvärk så jag trodde jag skulle dö när jag vaknade igår eftermiddag, letade desperat efter värktabletter men hittade inget, hade så ont så jag hade ingen lust att gå ner till apoteket, så jag tog en av Daniels citodon och damn vilken bra tablett det var :P. När den började verka så kan jag svära på att jag vet hur det är att knarka, hela kroppen blev helt mysko och det kändes som om jag flög på moln :p.

Idag står det jobb på schemat, jätte skoj eller kanske inte. Hade varit helt okej om det hade varit om ett par timmar, men jag börjar om en timma och ska jobba till 20 ikväll, inte så skoj känner jag just nu.

Britneys present är snart klar för leverans och det känns otroligt skönt :).

Nu har jag ÄNTLIGEN vunnit en auktion på tradera också, blev vita converse i skinn :). Hoppas på att få hem dem nästa vecka :). Tyvärr måste jag rensa bort en massa andra skor först säger Daniel, men vi får väl se ;).

Nej nu är det dags att göra sig iordning.

Ha det så bra!

4 kommentarer:

Fröken Becca sa...

de vita conversen i skinn är väldigt väldigt snygga!

Amanda sa...

Tack, det ska jag försöka göra! :)

Maria sa...

Britney är väldigt förväntansfull meddelar hon :)

Yliharju sa...

Gumman du är väl för mys. Jag kan alltid lita på dej.

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline