2009-08-05
Idag har jag betydligt bättre humör än vad jag hade igår, men imorse var det ju ingen som ringde och väckte mig ;)..

Eftermiddagen har spenderats inne i stan hemma hos Jossa, Micke och lilla Viggo som var så bedårande söt så det är inte klokt :). Amanda var också där och hälsade på så det var trevligt att träffa henne med och se att hennes kula på magen växer även den :). Oh jag blir så sugen på att

Mor & Son :)
Oh jag blir så sugen på att få en liten plutt jag med, tyvärr är ju inte han som ska bidra med simmarna det, men men. Som Jossa sa så finns de ju de som klarat sig på mycket mindre pengar förr :P. Var roligt att se deras lägenhet med, det var ju första gången och de bodde ju så fint med parker och lekparker precis utanför dörren :). Skulle jag flytta till Örebro någongång så skulle nog jag med vilja bo där omkring :).


Visst ser han ut och kunna bli en bra pappa? :)
Imorgon händer det inte mycket mer än att jag ska iväg och jobba vid kl 15. Sen på fredag ska jag ner till Laxå för att hjälpa pappa att plocka upp till auktion. Men denna gång ska jag inte hjälpa till på lördag eftersom jag jobbar natt på fredag och jag orkar inte utan måste få sova :P.
Imorgon fyller även Daniels pappa år, men vi ska fira honom på lördag :).
Ha det så bra!

2 kommentarer:

Fröken Becca sa...

Vad söt han är lilla Viggo :)

Livet Enligt Emma sa...

haha hur ser man ut när man ser ut att vara en bra pappa?? ;)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline