2009-08-23
Nu har jag jobbat hela helgen och är ganska så trött efter att ha gått upp kl 5.30 imorse, men nu är jag ledig i tre hela dagar och det ska bli jätte skönt faktiskt :). Vad man ska fördriva tiden med under de tre dagarna är en annan femman, men kommer väl alltid på något :).

Nu är det bara fyra dagar kvar tills jag blir brunett, börjar kännas lite pirrigt faktiskt :). Daniel tror att jag kommer att ångra mig på en gång och vilja bli blond. Men det tror inte jag :p. Omväxling förnöjer heter det ju ;). Kommer ju garanterat att bli blond till nästa sommar igen, men för tillfället känns det bra att bli brunett. :).

Får se om jag kommer iväg till Ullared med Sandra och Linda med, jag kan ju inte helger eftersom jag jobbar och de kan nästan inga veckodagar eftersom de har skola och sånt, men får hålla tummarna att vi hittar ett datum som passar alla. Till helgen blir det kalas hemma hos Sandra med :). Ska bli trevligt, hoppas inte det kommer en massa skumma människor bara ;).

Nej nu ska jag umgås lite med Daniel!

Ha det så bra!

2 kommentarer:

Maria sa...

Du kommer passa kanonbra som brunett :) Hör av mig om jag behöver flytthjälp nu i början av veckan. Behöver ju garanterat hjälp fre och lör iallafall :)

Yliharju sa...

Jag tycker du ska bli brunis.. jag ska också bli det igen jag trivs inte i mitt blonda.. jag vill vara brunett.. :) så jag vet hur det känns hun. måste ses snart. Love

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline