2012-04-02
Williams humör är lite bättre *peppar peppar*, utbrotten kommer inte lika tätt i allafall :). Sover som en kratta gör han, hela helgen har han vaknat runt 22 och varit super ledsen. Han ställer sig i sängen med kudde, napp och snuttis och ska sova i vår säng och självklart får han göra det för då sover han ju i allafall :). Sen att en annan inte får plats i sängen är ju en annan femma ;). Imorse var han världens sötaste, vaknade vid 5.30 och fick välling, sedan låg vi och mös och jag somnade om. Vaknar av att jag hör att han klättrar ur sängen sedan ställer han sig på golvet och säger något på sitt egna lilla språk men jag gissar på att det var "mamma nu är det dags att gå upp" :).

Igår var det 1.a April, blev ni lurade? Jag blev totalt grundlurad på jobbet, tänkte inte alls på att det var lurar dagen när jag klev innanför dörren och det första jag hör är "Vi måste torka upp allt kräks". Jag stelnar till på en gång, vadå kräks?! Kikar ut och ser Marica, Liza och Sara P springa runt med förkläden och handskar med moppen i högsta hugg, hör ungdomar hulka och tvättmaskinen som går. De vet att jag hatar magsjuka och kräks mest av allt så jag vägrade ju gå dit ich var redo att åka hem. De spär på det hela och säger att det bara kom och att ungdomarna mår skit och att föräldrar är på g. Först när Karin kom så förstod jag att det var ett skämt, haha de är riktigt luriga :p.

Idag har jag vaknat upp utan röst, det gör jätte ont så fort jag försöker prata, jätte bra när man har en liten vilding här hemma ;). Snart ska vi klä oss för att bege oss till Stadsparken med Cajsa och Meya :).

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline