2012-04-21
Jag hade både 50 och 40% rabatt på Ellos så lilleman fick två par nya skor, dock är han inte jätte förtjust i dom men förhoppningsvis vänjer han sig med dom :)

Något som börjar bli riktigt jobbigt är att William börjat att slå sig själv, så fort han inte får som han vill eller när vi säger ifrån så slår och nyper han sig själv. Jag känner mig så värdelös när han gör det för när vi ber honom att sluta så nyper han bara ännu hårdare :(. Någon som haft samma bekymmer, hur gjorde ni för att få ert barn att sluta slå sig själv?

2 kommentarer:

Livet Enligt Emma sa...

det kan inte vara så att han blir frustrerad att han inte kan uttrycka sej? såg på unga mödrar ;) o den lille killen blev utåtagerande för att han inte riktigt hade hörseln med sig o då utvecklades inte talet ordentligt o då slog han sig själv o andra barn i frustration, de fick något inopererat i öronen på han o då upphörde de problemen.. du kanske har sett?

Ullrika sa...

Svar: de finns ingen sån app på samsung galaxy s2 utan då får man skicka som ett sms o vill man då ha med bilder får man inte välja vart i inlägget man vill ha den o rubriken kan man inte heller välja så då blir de så fullt..

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline